Photoshop – InDesign integracija

U ovom članku želim da vam predstavim izvanrednu saradnju između Photoshopa, Bridge i Mini Bridge i programa InDesign u kome radim novu knjigu Naučite Adobe Photoshop. Ispod je deo knjige i ubacivanje se izgleda nije posrećilo, kliknite na link odmah ispod da pregledate na Scribd gde se odlično sve vidi.
Upoznajte Adobe Photoshop
InDesign je izuzetan program i deo je Creative Suite. U ovom programu možete kreirati stranice za Internet, pisati knjige i još mnogo mnogo toga ali za sada ću preskočiti predstavljanje ovog izuzetno dobrog programa. Usput da spomenem da je veoma lako prebaciti se sa MS Word na primer na InDesign koji daje neograničene mogućnosti za raspoređivanje i oblikovanje elemenata na stranici. U knjigi koju trenutno radim koristim formatiranja iz Worda koja mogu lako da se prebace i koriste u InDesign kao i tekstovi koji su sačuvani u bilo kom formatu iz Worda.

Verujem da je najbolje predstaviti kroz primer i zato ću preskočiti uvod i preći direktno na stvar:

U InDesign mi je potreban snimak iz Photoshopa. Prvo sam ocrtao okvir u kome treba da stane snimak.


Ostavio sam okvir aktivan u InDesign i pokrenuo Photoshop. U Photoshopu sam napravio snimak (Print Screen zatim Ctrl + N i na kraju Ctrl + V), odsekao deo koji mi je potreban i sačuvao ga na disku. U ovom slučaju sam pretvorio sloj u Smart Object i odsekao taj deo. Odsecanje pod ovim uslovima daje veliku fleksibilnost (pogledajte..http://bzivkovicsavke.blogspot.com/2011/02/photoshop-kako-daodsecete-stvarne.html). Nisam morao ništa da sečem i sređujem u Photoshopu, mogao sam sve da doteram u InDesign i prikažem samo deo snimka koji je potrebno prikazati. InDesing je veoma moćan program i nudi mnogo korisnih opcija koje se ne mogu pronaći u drugim programima a osim toga prihvata PSD format tako da sve možete menjati u Photoshopu kad god poželite.


Pokrenuo sam Mini Bridge koji mi je automatski otvorio direktorijum u kome se nalazi sačuvani snimak. Kliknuo sam na snimak da ga obeležim to jest aktiviram i iz Tools menija Mini Bridge izabrao Place > In InDesign.


Snimak je ubačen u okvir za slike koji sam ostavio aktivnim i prebačen sam na In Design program gde mogu da podesim i rasporedim ubačeni snimak.


Ubacivanje u In Design je moguće i iz Bridge programa što ja veoma često radim jer Bridge ima dodatne mogućnosti u odnosu na Mini Bridge. Place in InDesign komanda u Adobe Bridge se nalazi u File meniju. Da spomenem i to da je Mini Bridge prisutan i u InDesign programu i radi baš kao i u Photoshopu.

Коментари

Популарни постови