Najlakši način da učitate akcije (Actions) u Photoshop i Photoshop Elements

Najlakši način da učitate akcije (Actions) u Photoshop i Photoshop Elements

Ovo je jedno od neočekivanih mojih otkrića zahvajujući činjenici da sam pomalo lenj. Nedavno sam bio u prilici da koristim jedan set PSD predložaka koje sam ja lično napravio i automatizovao pomoću Photoshop akcija. Predlošci (templates) i akcije su u istom direktorijumu i baš mi je nešto palo na pamet da bi bilo odlično kada bih mogao da otvorim predložak i učitam akcije odjednom i da preskočim još jedan dijalog prilikom učitavanja akcija. Probao sam i uspelo je! Sada i Vi znate: preko dijaloga File > Open možete selektovati PSD i .atn (akcije) datoteke i otvoriti/učitati ih u jednom koraku. Ako imate pitanje: da li mogu da učitam Photoshop akcije preko File > Open dijaloga, odgovor je: DA, naravno.

Napomena: Actions panel se neće automatski pojaviti na Vašem ekranu i potrebno je prikazati ga iz Window > Actions da biste počeli da koristite akcije.
Prikaži Actions panel u Adobe Photoshop preko Window > Actions

Ja trenutno koristim Photoshop CC a isprobao sam isti trik na Photoshop CS6 i Photoshop Elements 12 i sve funkcioniše besprekorno na način koji je opisan prethodno.

Коментари

Популарни постови