Pretraživanje tasterskih prečica u Adobe Illustrator

Nakon instaliranja nove verzije Adobe Illustrator CS6, pritisnuo sam po ko zna koji put tastersku prečicu za kreiranje novog sloja Ctrl + Shift + N, koja je zapravo prečica iz Adobe Photoshop i u Illustrator služi za kreiranje novog dokumenta baziranog na predlošku (New From Template). Kada sam otvorio Keyboard Shortcuts dijalog (Ctrl + Shift + Alt + K) bio sam prijatno iznenađen novim poljem za pretragu tasterskih prečica. Izvanredno! Umesto da proširujem meni po meni dok ne pronađem komandu koju tražim i proverim ili pripišem novu tastersku prečicu sada mogu da ukucam ime komande ili jedan njen deo u polje za pretragu i sve komande koje sadrže tu reč biće izlistane!
Potreban Vam je instruktor za Photoshop ili usluge grafičkog dizajna?
Kontaktirajte me ili pozovite 065/64-97-561
Jedino na šta treba obratiti pažnju je šta je izabrano za pretraživanje iz liste iznad polja za pretragu, po fabričkom podešavanju stoji Tools što u stvari određuje da pretražujete samo alate i njihove tasterske prečice. Promenite iz ove liste na Menu Commands i počnite da kucate, dobićete instant rezultat pretrage bazirano na ukucanom upitu.
Pretraživanje tasterskih prečica u Adobe Illustrator CS6
Referenca:
Illustrator / Default keyboard shortcuts

Produkt korišćen u ovom tutorijalu: Adobe Illustrator CS6

Коментари

Популарни постови