Rezultat glasanja na upitnik: Na koju temu vas najviše interesuju tutorijali

To je upitnik koji ste viđali u iskačućem prozoru sa desne strane ako ste posećivali sajt ovih dana. Vaše glasanje mi je bilo potrebno da utvrdim na koje tutorijale da se skoncentrišem i šta da objavljujem na ovom blogu/sajtu. Osim ovog sajta uređujem i vodim još nekoliko:





Ovaj sajt ću održavati u budućem periodu sa 4-5 tutorijala mesečno, više od toga nije moguće u ovom trenutku. Pozvani su svi koji imaju volju da pišu i objavljuju da me kontaktiraju i objave svoje radove. Ja ću naravno pregledati članak pre objavljivanja i dati Vam svaku podršku i uputstva. Za sve tekstove i materijal koji sam objavio do sada imate apsolutnu podršku preko kontakt formulara i za to uvek imam vremena. Tražite uputstva, dodatna objašnjenja ili me izvestite o tekstu koji je nepotpun ili Vama nerazumljiv. Ako ste primetili da neki link ne funkcioniše ostavite komentar ili me kontaktirajte.

Rezultat glasanja:

Tema
Glasova
Procenat
Photoshop
49
45.79%
Photoshop Lightroom
14
13.08%
InDesign
17
15.89%
Photoshop Elements
14
13.08%
Inspiracija i besplatni resursi
7
6.54%
Adobe Captivate
4
3.74%
Drugo
2
1.87%
Ukupno
107
100%

Drago mi je da je poraslo interesovanje za Adobe Captivate. Ja sam objavio nekoliko tutorijala na Engleskom i izvanredno su prihvaćeni i odlično ocenjeni od strane posetilaca sajta i stručnih ljudi iz te oblasti. Ko zna Engleski izvolite link a za ostale će biti prevedeni i objavljeni na ovom sajtu.

Коментари

Популарни постови