Pošalji na Email direktno iz Photoshop Lightroom


Ovde možete odgledati video tutorijal kako slati fotografije na email direktno iz Photoshop Lightroom programa (na Engleskom), problem je jer je gospođa pokazala kako slati na Mac platformi koja ima različite opcije od Windows. Postoji dodatak koji je namenjen Windows korisnicima i iz mog iskustva nije uopšte teško instalirati ga i koristiti. Na stranici gde je postavljen dodatak za besplatno preuzimanje dato je i objašnjenje kako instalirati i koristiti. U primeru koji sam snimio ja sam raspakovao .zip datoteku u Downloads direktorijumu i otuda je i koristio. Vi možete raspakovanu datoteku nalepiti gde god vam je volja i ona će biti učitana i funkcionosaće.

U videu ispod gde su snimljene instrukcije podrazumevam da ste preuzeli datoteku u .zip formatu i da se nalazi na vašem kompjuteru. Da stvari budu jasnije, ja sam nakon preuzimanja napravio novi direktorijum u Downloads koji sam krstio mapi mailer for lightroom i njegova adresa na mom kompkuteru je ova E:\Downloads\mapi mailer for lightroom. Kada budete raspakovali .zip datoteku biće kreiran novi direktorijum (Folder) koji će se zvati mapimailer.lrplugin i na taj folder trebate da navedete iz programa Lightroom kada kliknete Export > Plu-in Manager > otvoriće se Plug-in Manager dijalog u kome trebate kliknuti na Add dugme i zatim navedete na mapimailer.lrplugin folder, ostalo je nadam se jasno iz video zapisa a ako nije ostavite komentar.

Коментари

Популарни постови