Besplatna PDF knjiga: Naučite Adobe Photoshop

Besplatna PDF knjiga: Naučite Adobe Photoshop

*Updated (Ažurirano) 2.Avgust 2012
Šta je Naučite Adobe Photoshop?

Naučite Adobe Photoshop je PDF knjiga koja je sastavljena od članaka objavljenih na blogu Photoshop tipovi i trikovi. Photoshop tipovi i trikovi je prvi i jedini blog/sajt koji se bavi isključivo Photoshop porodicom proizvoda u koju spadaju Adobe Photoshop, Adobe Photoshop Elements i Adobe Photoshop Lightroom. Cilj ovakve publikacije je da pojednostavi snalaženje i pristup svim objavljenim lekcijama, obukama i tipovima koji su do sada objavljeni a osim toga kompletan sadržaj knjige možete preuzeti i koristiti nezavisno od Internet konekcije. Pri dnu svake stranice je postavljen link na kome piše Sadržaj i on vodi na kompletan sadržaj knjige tako da je mnogo lakše i jednostavnije u odnosu na sajt Photoshop tipovi i trikovi pronaći ono što vam treba i za šta ste zainteresovani. Knjiga je postavljena na Scribd sajt a zatim ubačena u članak. Klikom na link u vrhu ubačene PDF datoteke možete pregledavati knjigu na Scribdu u režimu punog ekrana koji daje bolji pregled u odnosu na sam sajt tako da možete bolje da se skoncetrišete na sam sadržaj. Ako ste preuzeli PDF datoteku možete koristiti linkove koji se nalaze na Bookmarks kartici obično na desnoj strani PDF čitača. Ako nemate PDF čitač instaliran na kompjuteru možete ga besplatno preuzeti i koristiti ovde.

Potreban Vam je instruktor za Photoshop ili usluge grafičkog dizajna?
Kontaktirajte me ili pozovite 065/64-97-561

Kome je knjiga namenjena
Knjiga je pre svega namenjena početnicima i onima koji ne govore Engleski jezik. Na Internetu a i iz Help menija je dostupna oficijelna Adobe pomoć za Photoshop i u njoj možete pronaći iscrpnije informacije o svim alatima, filterima i komandama Photoshopa uz uslov da razumete Engleski jezik. U svim mojim osnovnim lekcijama i obukama su korišteni oficijelni i isključivo oficijelni Adobe izvori i njihova objašnjenja i preporuke. Da napomenem da je samo mali broj (3 ili 4) lekcija iz oficijelne pomoći preveden doslovce, ostale lekcije i obuke su izašle iz moje glave imajući ispred sebe zvaničnu pomoć i podršku. Što se tiče tipova i trikova oni nisu deo oficijelne pomoći i za njihov sadržaj i kvalitet sam odgovoran isključivo ja: Bojan Živković. Neke tipove i trikove sam pokupio sa Interneta a do nekih sam došao sam kroz rad u Photoshopu i eksperimentisanje sa ovim izvanrednim programom.

Još načina da date podršku
Ima još nekoliko načina da date Vašu podršku i stavite do znanja da ste zainteresovani. Možete recimo dostaviti neki vaš rad koji ću sa zadovoljstvom objaviti, neki link do izvora za obuku, knjigu ili materijal za rad u Photoshopu. Ako znate za neki oglas na kome se traži veština u radu sa Photoshop programom molim da ga dostavite na bojan2273@gmail ili ostavite Internet adresu u vidu komentara. Možete takođe iskazati svoje simpatije i podršku klikom na sviđa mi se za Facebook strane koje su kreirane: Photoshop tipovi i trikovi i Photoshop Lightroom. Takođe možete postaviti neku svoju fotografiju u okviru Flickr grupe Photoshop porodica proizvoda.

Donacije
Svaka donacija i prilog su dobrodošli, niste u nikakvoj obavezi ali ako ste u mogućnosti ili smatrate da je potrebno sredstva možete uplatiti u bilo kom iznosu i bilokojoj banci ili pošti putem uplatnice:

Uplatilac: upišite Vaše ime i prezime i email adresu da mogu da vam se zahvalim.

Svrha uplate: navedite bilo koju svrhu kao što je donacija, za priručnik itd.

Primalac: Bojan Živković

Šifra plaćanja: 189

Račun primaoca: 160-5400100551515-74

Hvala unapred!

Napomena: link do knjige Photoshop Camera raw u knjigi vodi na nepostojeću adresu, došlo je do greške. Linkovi u dnu svake stranice kao i Sadržaj ne funkcionišu kada čitate knjigu na Internetu bilo ovde bilo na Scribdu. Svi linkovi rade kada preuzmete knjigu i čitate je u Adobe Reader. Da čitate ili preuzmete knjigu Photoshop Camera raw koristite ovaj link http://bzivkovicsavke.blogspot.com/2011/01/besplatna-pdf-knjiga-photoshop-camera.html

Direktno preuzimanje bez prijavljivanja na Google dokumenti
Od danas 2.Avgust 2012 možete preuzeti knjigu i na Google dokumenti preko ovog linka bez ikakvog prijavljivanja i registracije.



Коментари

  1. U dnu ubačenog okvira imate ikonice na koje možete da kliknete i prikažete dokumenat preko celog ekrana (view in fullscreen), pošaljete link nekom (share this document), preuzmete dokumenat (download this document - treća ikonica s leva na desno)

    ОдговориИзбриши
  2. Nema šanse da se vaša knjiga skine besplatno. Ako se varam, molim vas ispravite me.
    Branislav

    ОдговориИзбриши
  3. Varate se. Scribd omogućava preuzimanje samo kada imate nalog i prijavljeni ste, u suprotnom ako odbijete da kreirate nalog (koji je besplatan) prebacuje na stranicu sa cenovnikom. Ja lično nikada nigde nisam naveo cenu i nikada od njih nisam ništa dobio, ako je neko platio da preuzme onda je častio Scribd a ne mene. Moj razlog za postavljanje na Scribd je što mogu da pratim broj pregledavanja i broj preuzimanja. Knjigu od sada možete preuzeti na Google dokumenti preko ovog linka https://docs.google.com/open?id=0B7jwCn42QfO6Y2M2NTYyNTgtN2U4Zi00ZmUxLTkyMWEtNThmMTRlMThhMmJm

    ОдговориИзбриши
  4. Sa Google dokumenta sam uspeo da skinem uspešno. Hvala na velikom uloženom trudu na knjizi a još više što dozvoljavate besplatan download. Malo je takvih ljudi u današnje vreme. Puno pozdrava i svako dobro. I izvinjavam se za prošli post, ako sam zvučao nezahvalno...Sve najbolje!

    ОдговориИзбриши
  5. Ništa čudno Branislave ako uzmemo u obzir šta se sve dešava na internetu i koje sve metode ljudi koriste da prodaju stvari i zarade novac. Ne samo pojedinci već su i velike kompanije počele da koriste iste metode pa što bi ja bio drugačiji? Neko mora da bude drugačiji i na mojim blogovima je apsolutno besplatno i bez ikakve zadrške dostupno za preuzimanje sve što je označeno kao besplatno, čak proveravam linkove koje postavljam do drugih sajtova i kontaktiram vlasnike da se uverim da nema nikakvog dvosmisla u njihovoj ponudi za besplatno preuzimanje. Naravno ja ne mogu da utičem na moguću promenu mišljenja i politike na sajtovima čiji nisam vlasnik, ako naiđete na link sa kvazi besplatnim sadržajem a vodi na eksterni sajt obavestite me da ga uklonim. Ja svoju politiku neću da menjam i budite uvereni da sve što postavim i napišem da je besplatno možete preuzeti bez ikakve zadrške i zavlačenja. Jedini problem može da bude ako sajt na kome je nešto postavljeno ima neke uslove kao što to ima Scribd ali to možemo da rešimo ako me obavestite o tome.
    Ako ste u nedoumici što ja to sve radim i šta je motiv iza svega toga, moj odgovor je sledeći:

    Čovek koji je izmislio internet i poklonio nam ga imao je za cilj da poveže ljude i omogući razmenu znanja i brži razvoj i napredak.

    Ja nudim usluge koje nisu besplatne kao što su grafički dizajn i obuka za Photoshop i sajt mi služi za ličnu promociju.

    Pokušavam da vratim na internet ono što od njega dobijam i uzimam.

    ОдговориИзбриши
  6. Bojane,
    Jedan moj drugar me pitao može li negdje kupiti knjigu Adobe Photoshop CS5. Uslov, mora biti jednostavna. Dakle, sa ne previše stranica :) Ja sam, malo čačkajući, naišao na ovu knjigu. Smatram da bi mu ta odgovarala. U kojoj knjižari se može kupiti ta knjiga. Još bolje, ako ista ima i negdje u Banja Luci.
    S poštovanjem,

    ОдговориИзбриши
  7. Knjiga nije odštampana i ne nalazi se u prodaji. Imaš link ispod naslova "Direktno preuzimanje bez prijavljivanja na Google dokumenti"-klikni na plava slova: -preko ovog linka- a zatim na Download u novom prozoru koji se otvori. Preuzećeš knjigu u PDF formatu i možeš da je odštampaš mada kvalitet odnosno rezolucija snimaka nije ze štampanje.

    ОдговориИзбриши
  8. Postovani Bojane,
    Recite mi molim vas kako i gde se polaze za adobe sertifikat photoshop,i opisite mi sve sto je moguce u vezi tiga?Unapred zahvalan Zoran Ilic.Mozete mi i odgovoriti na mail zokiilicrambo@gmail.com.

    ОдговориИзбриши
  9. Prvo pronađi najbliži test centar, ovde je link sa objašnjenjem http://udruzenje_korisnika.groups.adobe.com/index.cfm?event=post.display&postid=44793, otvori nalog na Pearson Vue, odaberi ispit i treba da uplatiš $180 preko Pearson Vue elektronskim putem, ja sam to uradio preko Visa Electron izdate od Intesa banke. Kada prijavljuješ ispit imaš mogućnost da sam odabereš vreme i datum od ponuđenih. Ispit je na Engleskom, centar u kome polažeš nema ništa s tim, oni samo obezbeđuju regularnost polaganja iliti zasebnu prostoriju i kompjuter. Pitanja odnosno test ide preko interneta. Imaš 2 sata vremena za CS5 a za CS6 je to smanjeno na 55 minuta ali je potreban manji procenat tačnih odgovora. Detaljnije pročitaj u ovom postu http://bzivkovicsavke.blogspot.com/2012/11/kako-da-se-pripremite-i-steknete-adobe.html

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Budite slobodni da ostavite bilo kakav komentar osim onih neprostojnih.

Популарни постови