Photoshop kako da..upoređujete dokumente (fotografije, slike)

Recimo da imate dve verzije jedne iste fotografije i želite da ih uporedite. To možete uraditi preko Arrange Documents dugmeta koje se nalazi u redu sa menijem programa.

Kliknite na dugme da vam se otvori padajuća lista sa opcijama. U opcijama imate vizuelni prikaz kako će otvoreni dokumenti biti raspoređeni na ekranu. U ovom slučaju gde imam samo dva dokumenta (fotografije) otvorena ja sam kliknuo na 2Up opciju koja će postaviti fotografije jednu pored druge vertikalno na ekranu.

Sada imam obadve verzije iste fotografije koje hoću da uporedim vidljive na ekranu.

Da bih uklonio alatke i panele koji mi nisu potrebni za upoređivanje kliknuo sam na Tab na tastaturi. Dobio sam više prostora i bolji pregled bez alatki i panela koji samo odvlače pažnju. I to nije sve što može da se koristi kao pogodnost preko ovog dugmeta. Kada kliknete na jednu ili drugu stranu ekrana biće izabrana fotografija sa te strane i to se vidi po svetlijoj boji kartice na kojoj se ona nalazi (u ovom slučaju i lenjira).

Mene interesuje kako se vide detalji na kuli pa sam preko tastaturske prečice Ctrl + + uveličao fotografiju na levoj strani do 100%.

Naravno da me interesuje kako se ti isti detalji vide i na ovoj drugoj fotografiji, za tu svrhu sam iskoristio Match Zoom and Location iz Arrange Documents padajuće liste.

Ova komanda služi da podesi stepen uveličavanja i lokaciju fotografije na isti nivo za obadva dokumenta, tako da sada imam uvid kako se vide detalji na istovetnom delu fotografije sa istim stepenom uveličavanja.

Kupite licencu za Photoshop CS5

Koje su prednosti kupovine i registracije originalnih Adobe proizvoda?

Коментари

Популарни постови