Topaz - odlični dodaci (Plugin) za Photoshop, Photoshop Elements i Lightroom

Ja volim da radim u Photoshopu. Volim da moje slike izgledaju odlično. Volim kad sve ide lako i brzo i zato koristim dodatke za Photoshop. Sa Topaz dodacima za Photoshop, Photoshop Elements, Lightroom , Aperture.. možete dobiti fotografije/slike profesionalnog izgleda bez velikog napora u vrlo kratkom vremenu. U ovoj recenziji predstaviću Vam Topaz proizvode koji su pristupačni, dobri i veoma laki za upotrebu.

Kako sam otkrio Topaz proizvode

Pre nego što nastavimo ispričaću Vam kako sam otkrio i počeo da koristim Topaz proizvode. Iako znam za Topaz već duže vreme, nikada nisam obraćao posebnu pažnju jer na tržištu figuriraju dosta proizvođača dodataka naročito za Photoshop koji imaju zvučnija imena i mnogo bolje su pokriveni na internetu. Jedan od razloga što pišem ovu recenziju je i taj da Topaz zaslužuje mnogo veću pažnju od strane fotografa, dizajnera i svih onih koji imaju posla oko obrade digitalnih fotografija.  Shvatićete i zbog čega dok čitate ovu recenziju. Kao što već znate svi smo imali i imaćemo problema sa JPEG slikama usled velike kompresije radi bolje optimizacije za internet. Ako ste dizajner sigurno ste već imali nekoliko slučajeva da Vam klijent prosledi link do Web sajta da pokupite slike za projekat na kome radite. Slike su naravno skoro neupotrebljive jer su već izgubile na kvalitetu tokom optimizacije za internet i naravno Vi ste u problemu jer klijent nema original slike koje nisu prošle kroz web optimizaciju što je uobičajena pojava. Dugo vremena sam mislio da je to deo posla i da svi moramo da se pomirimo sa činjenicom da ne postoji rešenje za ovaj problem sve dok nisam naleteo na Topaz stranicu sa DeJpeg dodatkom. Šta sam mogao da izgubim?. Besplatan probni period od 30 dana pa hajde da probamo. Preuzeo sam dodatak i isprobao ga. Bio sam oduševljen rezultatom i nisam mogao da verujem da nešto tako postoji.
Topaz DeJPEG u akciji

Nakon Topaz DeJpeg i oduševljenja šta ovaj dodatak radi i kakve rezultate daje preuzeo sam i ostale dodatke sa Topaz sajta. Isprobao sam Topaz Adjust odmah nakon instalacije i opet sam bio oduševljen. Veliki broj predefinisanih postavki (preset) koji daju odlične finalne rezultate je prvo što sam zapazio. To je samo početak šta ovaj dodatak nudi jer na desnoj strani prozora Topaz Adjust nudi kontrolu nad svim što možete poželeti da kontrolišete prilikom prilagođavanja boja, tonova i uklanjanje šumova sa slike.
Topaz Adjust

Tu je i Snapshot opcija da sačuvate nekoliko verzija, uporedite ih i odlučite koju da koristite. Reset dugmići su takođe prisutni ali i opcija za čuvanje predefinisahin podešavanja (preset). Oduševićete se i sa kolikom lakoćom možete kreirati maske i sakriti podešavanja sa određenog dela slike.
Topaz Adjust omogućava lako kreiranje maski

Veoma je lako utvrditi šta koji od klizača radi i čemu služi na osnovu imena ili povlačenjem klizača u levo ili desno. Pitao sam se da li imaju objašnjenje za svaki od ovih klizača i opcija da slučajno nešto ne propustim. Imaju, i to kakva objašnjenja!. Pronašao sam ih preko Menu dugmeta u donjem levom uglu.
Meni programa Topaz Adjust

Na stranici sa tutorijalima sam se još jednom uverio da je Topaz veoma ozbiljan u svim segmentima pa i na planu obuke i podrške za svoje proizvode. Sve što neko može da poželi je prisutno: video i pisane instrukcije koje mogu da se preuzmu u PDF formatu. Odgledao sam jedan video i preuzeo instrukcije u PDF formatu a zatim se vratio započetom poslu.

Sada ću Vam pokazati jedan primer sa fotografijom koja je za bacanje i ništa drugo. Na žalost to je jedina fotografija koju imam sa dotičnog mesta i veoma mi je draga. Na snimku ispod vidite šta sam uspeo da izvučem pomoću Topaz Adjust, Topaz Clarity i Topaz Detail. Kada sam od ničega uspeo da dobijem nešto to za mene znači da su Topazi "vredni para" kako to braća amerikanci kažu.

Šta sve pokrivaju Topaz dodaci (Plugins)

Topaz kolekcija pokriva sve poslove sa digitalnim slikama od pravljenja selekcija preko odličnog dodatka za uklanjanje šumova (noise) do specijalnih efekata i konvertovanja fotografija u crno belu (grayscale) verziju. Kompletnu listu dodataka možete pogledati na ovoj stranici.

Glavne prednosti Topaz dodataka

Topaz dodaci imaju nekoliko velikih prednosti u odnosu na svoje konkurente na tržištu:

  • Topaz ne naplaćuje nadogradnju na novu verziju iliti kupovinom njihovih proizvoda kupujete doivotno i sve nadogradnje i novije verzije proizvoda su dostupne besplatno. 

  • Topaz dodaci za Photoshop mogu da se primene na Smart Object slojeve tako da su ne-destruktivni i možete ih sakriti/prikazati ili ukloniti u bilo kom trenutku.

  • Topaz dodaci imaju veliki broj kvalitetnih unapred pripremljenih prilagođavanja i specijalnih efekata koje ožete primeniti na jedan klik. To je nešto kao imati veliki broj tutorijala i akcija na jednom mestu dostupne na jedan klik.

  • Topaz dodaci daju ogromnu kontrolu nad dostupnim podešavanjima i efektima.

  • Topaz organizuje nedeljne besplatne webinare na kojima možete postaviti pitanje ili dobiti kompletnu kolekciju njihovih proizvoda potpuno besplatno.

  • Topaz dodaci imaju odličnu podršku i obuku od strane stručnih lica i najboljih svetskih fotografa.

  • Topaz ima odličnu tehničku podršku za sve što ne možete da pronađete u dokumentaciji ili na forumima.

Cene i dostupnost

Cene Topaz proizvoda kreću se od $29.99 za Topaz DeJPEG do najskupljeg Topaz DeNoise koji košta $79.99. Kompletna kolekcija svih Topaz proizvoda se prodaje za $379.99. Svi njihovi proizvodi mogu se koristiti kao dodaci za Adobe Photoshop, Photoshop Elements, Adobe Photoshop Lightroom, Aperture ali i kao standardni bez aplikacije "domaćina".

Operativni Sistemi na kojima mogu da se instaliraju Topaz dodaci

Topaz dodaci mogu se instalirati i koristiti na sledećim Operativnim Sistemima: Win XP - Win 8 i Mac OS 10.6, 10.7 ili 10.8.

Preuzimanje probnih verzija i kupon kod za popust

Topaz dodatke možete preuzeti i koristiti u periodu od 30 dana potpuno besplatno preko ovog linka. Ukucajte Vašu email adresu u tekst polje pri vrhu da dobijete ključeve za punu funkcionalnost dodataka tokom probnog perioda. Ako odlučite da kupite bilo koji Topaz proizvod ukucajte ovaj kupon kod:  topazcc za 15% popusta.
Preuzimanje Topaz dodataka



Коментари

Популарни постови